خوش آمدید به فروشگاه آنلاین  دیجی ژیر! در اینجا، مشتریان ما برای ما بسیار ارزشمند هستند و خدماتی که به ارائه می‌دهیم  برای ما در اولویت قرار دارد. اگر سوال یا نیازی دارید، تیم خدمات مشتری ما همواره آماده به کمک و پاسخگویی به شماست.

ما به شفافیت و ارتقاء تجربه خرید شما تعهد داریم. اگر به هر دلیلی ناراضی هستید یا نیاز به راهنمایی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید. تیم ما با افتخار به پیگیری هر گونه مسئله و ارائه راه حل مناسب می‌پردازد.

ما از انتقادات و پیشنهادات شما استقبال می‌کنیم تا بتوانیم خدماتمان را بهبود بخشیم و تجربه خرید شما را بهتر کنیم. با تشکر از انتخاب شما برای خرید از فروشگاه دیجی ژیر، ما به شما اطمینان می‌دهیم که هر کوششی را برای ارائه خدمات عالی و ارتقاء رضایت شما خواهیم کرد.

خدمات مشتری

خدماتی که دیجی ژیر به مشتریان ارائه می‌کند عبارتند از :

تحویل جنس خریداری شده

در حال حاضر بسته ها از طریق پست ارسال می‌شوند و 2 روش ارسال برای مشتریان در نظر گرفته شده است، که مشتری طبق نیاز خود یکی از دو روش ارسال را انتخاب می‌کند. ارشال از طریق پست پیشتاز در بازه زمانی 4-6 روز و با هزینه کمتر و یا پست سفارشی ارسالی در  طی یک یا 2 روز و با هزینه بیشتر.

شایان ذکر است بیشترین تلاش در جهت ارسال سالم اجناس خریداری شده انجام خواهد گرفت.  برای نمونه برای عینک حتما از رولهای حبابدار استفاده خواهد شد.

7 روز گارانتی برگشت وجه

در صوت معیوب بودن کالا و یا عدم رضایت مشتری از کالا، وجه محصول خریداری شده بعد از ارسال به دیجی ژیر در طی 7 روز کاری به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.

پشتیبانی همیشگی

دیجی ژیر سعی می‌کند برای بهبود تجربه خرید مشتری همیشه برای پاسخگویی و راهنمایی در دسترس مشتریان باشد. لذا انواع را ارتباطی برای برقراری تماس در دسترس هست.

پرداخت در محل

فعلا چنین امکانی برای مشتریان دیجی ژیر مقدور نیست و پرداخت ها تنها از طریق درگاه و حین خرید محصول انجام پذیر است.

محصولات اصل

کلیه محصولات از برند های خارجی و اورجینال هستند. بیشتر محصولات از برندهای اروپایی هستند.